Kupuj lokalno - Radlje ob dravi

Podjetnikov portret - Lovro Ambrož

Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2000 kot Zlatar Škorpijon. Takrat smo se iz prejšnje lokacije, katere začetki segajo v leto 1996, selili na današnjo, Mariborska cesta 11. Leta 2012 se je upokojila moja mama in mi predala posel. Že prej sem bil nekaj let zaposlen kot s.p. znotraj podjetja. Trenutno je podjetje v moji lasti in ga vodim sam.

 



1. Katera je glavna dejavnost, s katero se ukvarja vaše podjetje?

Naša glavna dejavnost je zlatarstvo. Sicer se ukvarjamo še s prodajo srebra, popravilom nakita, prodajo ur, menjavo baterijskih vložkov, prediranjem ušes, prodajo modnega nakita, kozmetike in galanterije .

2. Kaj ocenjujete, da je pri vašem delu najbolj pomembno?

Pri mojem delu je najpomembnejša strokovnost, poznavanje nakita in svetovanje, Sem tudi izšolan zlatar, kar je bilo načrtno, saj se je že moja mama prej ukvarjala s tem. Tudi ta posel sem prevzel od nje leta 2012.

3. Ali imate v svjem poslu vzornika? Zakaj?

V svojem poslu nimam nekega vzornika. Sem se pa prodaje naučil predvsem od mame, ki me je vpeljala v ta posel. Še zmeraj ji z veseljem prisluhnem. 

4. Vam ostaja pri vašem poslu kaj prostega časa? Kako ga preživljate?

Prostega časa sicer nekaj je, ga pa preživim predvsem z družino. Si pa vzamem občasno  tudi kakšno urico za šport, da se razbremenim. 

5. Nam lahko zaupate vaše kratkoročne in dolgoročne cilje, ki ji želite v podjetju dosegati?

Nekako se vidim v podobni situaciji. Seveda pa je vedno želja po tem, da se situacija vedno znova izoboljšuje. 

6. Kakšna je lastniška struktura vašega podjetja, ali že razmišljate o naslediku?

Lastnik podjetja sem osebno jaz Lovro Ambrož. O nasledniku je pa še prehitro razmišljati. 

7. Kaj menite o projektu Kupujmo lokalno?

Projekt se mi zdi zanimiv in interesanten. Pa ne samo za obrtnike in poslovneže, temveč tudi za občane. Ker so Radlje malo mesto, občani večje nakupe opravljamo v večjih mestih. Projekt bo pripomogel k povečanju kupne moči, zadrževanju kupcev v domačem kraju. Odprle se bodo nove priložnosti za zagon podjetij, povečala se bo ponudba. Krajani bodo tako lahko večje nakupe  opravljali na dosegu roke, posledično pa se bo širilo in razvijalo tudi mesto samo. Tako bi si prihranili čas in pa tudi denar.