Dve tretjini družinskih podjetij pri prenosu na potomce propadeta

V Sloveniji je 83 odstotkov družinskih podjetij, kar dve tretjini pa pri prenosu na mlajše generacije propadeta. O izzivih v družinskih podjetjih so zato na današnji novinarski konferenci govorili predstavniki uspešnih družinskih podjetij, Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije pa je predstavila aktivnosti novoustanovljenega Centra za družinsko podjetništvo.

»Kar 70 odstotkov vseh zaposlenih dela prav v družinskih podjetjih. Tudi naši člani so večinoma družinska podjetja. Temu segmentu podjetij smo želeli ponuditi dodatne storitve in vse informacije na enem mestu,« je razloge za ustanovitev Centra za družinsko podjetništvo pojasnil Branko Meh, predsednik OZS. V tem mesecu je zaživela tudi spletna stran www.druzinskopodjetnistvo.si,  kjer družinska podjetja najdejo vse potrebne informacije na enem mestu – nasvete, informacije o dogodkih, blog, članke, koristne povezave, podjetjem pa so na voljo tudi pravni in davčni strokovnjaki OZS.

Direktor OZS Danijel Lamperger je dodal, da želi OZS prek Centra za družinsko podjetništvo prenesti vse znanje, ki obstaja v sistemu, na družinska podjetja. »Želimo si, da bo čim več prenosov kar se da uspešnih. S celostnim pristopom in z ozaveščanjem, da je treba pravi čas iti v prenos, lahko odstotek uspešnih prenosov precej povečamo,« je še dejal Lamperger.  Oba z Mehom sta se strinjala, da mora tudi politika dati temu segmentu podjetij večjo pozornost, da bo prilagodila zakonodajo in uvedla spodbude, kot jih poznajo kmetje.

VIR: OZS