Informacijska ekonomija (Iz Wikipedije, proste enciklopedije)
Informacijska ekonomija je ohlapen izraz, ki karakterizira ekonomijo s povečanim poudarkom na informacijskih aktivnostih in informacijski industriji.
..... Več o tem ja zapisano na straneh Wikepedije .... in se konča s stavkom:
Lahko bi rekli, da izraz »informacijski« ni jasno definiran koncept, ko je apliciran na ekonomske in socialne zadeve. Izbira posameznika, kako bo konceptualiziral sodobno ekonomijo je povezana tudi s pričakovanji in politiko ter političnimi imperativi, ki jih posameznik ima.
Problem, kako predstaviti majhne in velike ponudnike blaga in storitev na enem mestu skupaj, tako da male opazimo in velikim ne odvzamemo pomena v združevanju ponudbe ni enostavna naloga. Rezultat naše polnoletnosti, saj se s tem vprašanjem ukvarjamo v podjetju RR d.o.o. že več kot 18 let, nam je pokazal način, kako ta problem razrešiti. Ponudnike obravnavamo kot elemente množice, podatkovni in funkcijski model smo podprli z računalniškimi aplikacijami.
Digitalizacija je enakopravno vse akterje ali ponudnike postavila na lokalni zemljevid. Locirani so na mestih, kjer tudi v realnem svetu poslujejo. Ne sprašujemo ali ponujajo samo na malo ali na veliko, preverimo pa, tako da sami povedo, kaj si želijo, da napišemo o njihovi ponudbi na tej točki zemljevida. Tako je ponudba preverjena in skladna z željami pravne osebe na tej točki.
Upravičeno imenujemo točko na zemljevidu, ki ima podrobneje predstavljeno svoje poslovanje, izdelke in storitve, ki jih ponuja, komunikacijske načine in povezave, Informacijska točka.
Predstavitev pravne osebe ali poslovalnice, delovni časi, predstavitev proizvodov in storitev, opisi dogodkov in poročanje tudi komunikacije med ponudnikom in strankami so urejeni na različne načine, da lahko naročnik izbira način, kako želi biti predstavljen. Vsak sklop je samostojna enota in se v internetnem prostoru predstavlja samostojno ali pa se združuje na naročnikovi domeni.
Informatizacija je postopek, ko opisujemo posamezno digitalizirano točko tako, da s pravimi informacijami predstavlja ponudnika na spletni strani. Te informacije imenujemo informacije točke ali Informacijska točka (IT). Informacija je lahko vezana na eno IT ali pa je združena za skupino IT-jev.